Безплатен телефон 0800 900 25

Как се оценява представянето на имотите във ваканционни комплекси?

Публикувана на 15.01.2016

15.02.2011

 

 
Терминът „курорт“ вече не предава единно маркетингово послание. Концепцията на курорта се повиши значително по отношение на своята комплексност през последните години и днес курортите съставляват отделен тип активи в хотелиерската индустрия, сочи нов доклад.
 
Еволюцията на пазара на курортите е индикатор за растящата нужда да се намери отговор на редица въпроси относно все по-широката база от клиенти и свързаната с това необходимост да се гарантира, че продуктът, който те предлагат, е именно този, който съответства на нуждите и търсенето.
 
Това може да стане единствено чрез измерване и анализиране на тенденциите, които да осигурят необходимата силна оперативна стратегия.
 
В този смисъл от важно значение е да се разбере как действат курортите на оперативно ниво, как и защо се привличат клиенти към тях, какви са факторите, които ги карат да останат, кое обуславя парите, които харчат – както преди тяхното пристигане, така и по време на престоя им, се казва в доклад на консултантската компания HVS.
 
Имотите са един от ключовите компоненти на базата и съоръжението на всеки курорт. Оценката на тяхната бизнес рентабилност е основен показател за това доколко е успешен един курорт.
 
И така кои са ключовите индикатори за измерване на представянето на един имот във ваканционен курорт?
 
www.investor.bg
© 2006-2019 ARCO REAL ESTATE Всички права запазени