Безплатен телефон 0800 900 25

H&M с над 9 млн. евро продажби за първите си шест 6 месеца у нас

Публикувана на 22.01.2016

28.09.2012

 

Шведската верига за облекло Hennes & Mauritz AB (H&M) реализира продажби с включен ДДС в размер на 79 млн. шведски крони (над 9,3 млн. евро) за първите си шест месеца дейност у нас.
 
Това съобщиха от компанията по време на пресконференция, на която отчетоха дейността за първите девет месеца на финансовата година, започнала на 1 декември 2011 г.
 
H&M отвори първия си магазин в България на 8 март тази година, след което до края на август откри още три обекта в страната.
 
За първите три месеца от дейността си у нас веригата отчете близо 4 млн. евро продажби, а от юни до септември компанията е реализирала продажби в размер на 44 млн. крони (почти 5,2 млн. евро).
 
Общият обем на продажбите на компанията за първите девет месеца на финансовата година нараства с 11% на годишна база до над 103 млрд. крони (12,14 млрд. евро).
 
Печалбата след данъци на групата е 11,58 млрд. крони (1,364 млрд. евро) в сравнение с 10,464 млрд. крони година по-рано.
 
За третото си тримесечие компанията отчита продажби в размер на 28,8 млрд. крони (ръст от 10%) и печалба след данъци от 3,62 млрд. крони.
 
В резултат на добрите продажби от H&M решиха да засилят своята експанзия, увеличавайки броя на планираните за откриване през 2012 г. нови магазини до 300 от 275.
 
През септември компанията отвори своите първи магазини в Латвия и Малайзия. През първата половина на 2013 г. веригата ще отвори първия си магазин в столицата на Чили Сантяго.
 
В Европа също се предвижда разширяване на нови пазари, като веригата планира да открие първия си магазин в Литва догодина. Така компанията смята да увеличава броя на магазините си с около 10-15% на годишна база.
 
Към края на август мрежата на веригата включваше над 2 600 магазина. Германия е най-големият пазар за H&M с 400 магазина, следван от САЩ с 250 и Великобритания с 217.
 
Наред с продажбите в магазините от компанията отчитат и силен ръст на онлайн пазара и особено силно повишение на мобилните покупки чрез смартфони и таблети.
 
За да отговори на това търсене, догодина H&M планира да предложи онлайн магазин, изцяло адаптиран за мобилно пазаруване. Той ще бъде достъпен за осемте онлайн пазара на компанията.
 
© 2006-2019 ARCO REAL ESTATE Всички права запазени