Безплатен телефон 0800 900 25

Все повече търговски вериги в САЩ разкриват временни магазини

Публикувана на 22.01.2016

16.07.2013

 Временните магазини, които са доходоносен бизнес по време на празници, са привлекателен вариант за все повече големи вериги в САЩ, съобщава Ройтерс.
 
Много компании, сред които Target Corp, JanSport и Toys R Us, откриват временни щандове в квартали, молове и студентски комплекси, за да продават учебници, дрехи, спално бельо и други стоки на фона на подготовката за новата учебна година.
 
Обикновено търговските обекти предлагат малък набор от популярни стоки. Те са добър начин за търговците да увеличат възможностите за пазаруване по време на натоварените периоди, да изпробват локациите и да рекламират марките си, твърдят експерти.
 
Броят на временните магазини в САЩ е скочил с 16% до 2 380 бр. през 2012 г. в сравнение с 2 043 през 2009 г., показват данни на изследователската компания IBIS World. Този сегмент от пазара обаче все още е до голяма степен неизследван, тъй като няма данни за продажбите и приходите.
 
Причината търговските вериги да се насочват към този тип търговски обекти е, че могат да спесят до 80% от разходите, свързани с откриването на традиционен търговски обект, според компанията Storefront, която прави връзка между временните магазини и недвижимите имоти.
 
При делът от 10% от неусвоени търговски площи в САЩ, собствениците обикновено са склонни да сключват по-краткосрочни и понякога по-евтини договори за наем, допълват експертите.
 
Според главния оперативен директор на Storefront Тристан Полок около 180 кв. м е добра площ за временен магазин, тъй като позволява на търговците да бъдат гъвкави по отношение на стоката, която държат на склад. Някои подобни магазини държат на склад по-малък набор от изделия, но предлагат опция за покупка на останалите онлайн, допълва той.
 
© 2006-2019 ARCO REAL ESTATE Всички права запазени